Bestuur Crescendo

Muziekvereniging Crescendo Grolloo – Bestuur:

Voorzitter: Roelie Reinders
Secretaris: Renate Greveling (ook verantwoordelijk voor digitaal muziekarchief)
Penningmeester: Aallien Thijms
Algemeen bestuurslid: Petra Ottens (ledenadministratie en event coördinator)

Waarom een bestuur?

Wij zetten ons in voor onze vereniging. Door het goede voorbeeld te geven aan andere leden, te inspireren en er volledig voor te gaan blijft een vereniging bestaan! Samen staan we sterk. Dat geldt zeker voor een fanfare in het mooie Grolloo. Elk lid heeft een kracht en een talent. Ga eens om tafel en kijk wat elk lid te bieden heeft. Zo zorg je voor een breed verantwoordelijkheidsgevoel bij iedereen.

Het bestuur kan het niet alleen en gelukkig is dit bij ons ook zeker niet het geval. Er zijn verschillende commissies om het bestuur bij te staan. Veel leden zijn bang voor een vaste positie en de hoeveelheid tijd die ze daarvoor nodig gaan zijn. Daarom zijn taken op projectbasis een uitkomst. Werken in teamverband is ook een motivatie, men houdt elkaar scherp en er kan beter worden gebrainstormd voordat er knopen worden doorgehakt.